Autor |
Wiadomość |
ifar
Szeryf Grupy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1087
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Inżynier
|
|
GRUPA 1 - Zmiana realizacji laboratorium |
|
Panie Rafale,
Proszę o rozważenie w gronie zainteresowanych studentow szybszej możliwości realizacji zajęć laboratoryjnych z Inżynierii Oprogramowania.
Proponuję w każdy wtorek zostawać dłużej o 1 godzinę lekcyjną (50 minut).
22 - 11 - (3 godz. - zwykle do 17:50 + 50 minut = 18:40)
29 - 11 - (3 godz.)
6 - 12 - (3 godz.)
13 - 12 (3 godz.)
Skończylibysmy realizację zajęć już w połowie grudnia.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Janczulewicz
PS. Proszę o sprawdzenie moich godzinowych kalkulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:27, 21 Lis 2011 |
|
 |
|
 |
ifar
Szeryf Grupy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1087
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Inżynier
|
|
|
|
Proponuję rozpocząć dyskusję. Najbliższe laboratorium już jutro...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:28, 21 Lis 2011 |
|
 |
Kaśka
Magister Inżynier
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kętrzyn Płeć: Inżynierka
|
|
|
|
Jestem za. Te 50 min. dłużej różnicy mi nie robi, a skończylibyśmy wcześniej i mielibyśmy więcej czasu na ewentualną naukę na koła/zaliczenia w grudniu i styczniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:39, 21 Lis 2011 |
|
 |
Gość
|
|
|
Kongo bongo. Uwielbiam Agusię. Ja też jestem za.
Tylko coś mi się wydaje, że źle policzyła godziny... o jakieś 6 za mało?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:19, 21 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 20:55, 21 Lis 2011 |
|
 |
Gość
|
|
|
Również jestem za 
|
|
Pon 21:02, 21 Lis 2011 |
|
 |
Gość
|
|
|
W takim razie nie wyprowadzajmy jej z błędu, może punkty nam też inaczej policzy XD Jestem oczywiście za:D
|
|
Pon 23:41, 21 Lis 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|